En rubrik tack

Efter min måltorka nu på höstkanten så fick jag tillslut till det, ett mål i nättaket. Ganska snyggt om jag får säga det själv. I och för sig var motståndet det lättaste på länge, 11-0. Men just på grund av detta så blev det tillslut en asrolig match och jag hade ork till vad som helst. 
       Skoldagarna har varit faktiskt riktigt roliga och man känner snabbt att det finns något att prata om, kanske just för att vi är en estetklass? Det känns bra och jag ser fram emot de kommande åren med er.
      Igår så var jag hos Jenny med Jessika, Johanna och Steffi. Lukas kom på efterkälken i tid med filmens påbörjan. "A walk to remember".. oj.. gråter du? Hursomhelst, skitkul! Och good sockerkaka :) Jenny och Lukas följde mig med moppen hem och jag somnade in runt halv ett.

Just nu har vi Essie här, världens sötaste hund! Vi är hundvakt och just nu sover hon dessvärre. Fick förfrågan om att hänka med Therese, Steffi och några och se "Sommaren med Göran" idag.. men jag är så otroligt trött! En sak som är mer än självklar är det faktum att jag snart ska pallra mig ned till affären och köpa lite snacks..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0