Gårdagen.

Hm. Började med att jag väcktes av att telefonen ringde, runt nio. Härligt, nu var man fullt pigg och klarvaken*. Hursomhelst, efter att jag fullkomligt släpat bort både kevin och farsan från datorerna så var vi påväg. Med vår nyinköpta, hm, badring? flytgrej på vattnet? i bagaget så var vi påväg. Ett solklart bra köp! Stor, lätt, säker och skön sittplats och det viktigaste av allt; ROLIG! 
       Därefter var det bara hem och städa, just för att tjejerna skulle komma runt sju. Trots att det regnade så envisades jag om att vi skulle sitta utomhus i alla fall. Med markisen nerdragen och lite filtar, blev det tillslut toppen. Erica, Jessika, Malin, Steffi, Selina, Therese och Jenny var de människor som stod bakom det faktum att området tyckte det var kul med lite livat, sägs det. Jag får väl bastning sen. Hursomhelst, tack för denna gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0