go hässelby

Dagen efter att jag hade varit hos Lotta med flera så var jag åter igen på planen. Men nu var det inte jag som spelade..

Grattis till det första laget som genom Hässelbycypens alla tider har vunnit denna cup tre år i rad. Tadaaaaaaaa! Jag är väldigt glad för deras skull och jag var i stort sett hur nervös som helst.
       Klockren blev dagen då Therese av ren impuls följde med sin brorsa för att kolla på hans match och vi tillslut möttes på en och samma cup. Vilket gjorde att vi i princip var sysselsatta hela dagen med att flänga från hennes brorsas matcher och min brorsas med lite käk och hund med oss. Sen var det ett plus att kevins lag vann, att vår lilla humor lät gå över de oskyldiga på planen och att jag garvade arslet av mig. Tack för denna dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0