I en tugga.

Innan jag för fulla muggar börjar berätta om vad jag har inhandlat idag, som i och för sig inte är en nyhet för somliga, så kan jag ta och berätta vad som pågick igår. Som vanligt, en tråkig och vanlig "vad har jag gjort idag/igår"-berättelse.
      Hursomhelst, efter matchen i lördags bestämde vi att Therese skulle hänka med och träffa hunden Essie som jag somsagt varit hundvakt åt. Egentligen var det tänkt att hon skulle ta med Milo, en golden hund, men så blev inte fallet. Efter det for vi hem till mitt palats, körde Wii minutrarna innan vi for med cyklarna till B-boda. Första gången på länge jag åt fyra chokladbollar i ett nafs! Det var otroligt gott. 12 st sammanlagt för mig och therese. Därefter tittade vi på Kevins match på Maltan, 3-2 till Hässelby.

Väl hemma kunde jag inte motstå suktan av Ben&Jerrys, så jag lät det slanka i samtidigt som jag och morsan tittade på en lånad film lagom till läggdags runt halv elva.
      Idag har jag inhandlat fem anteckningsblock och en bamse pärm för papper osv. Plus ett till lås, just för att jag nu förövrigt har två skåp i skolan.

Förövrigt en riktigt härlig dag och jag är mer glad än någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0