Jovars.

Ja vad blir det idag eller ska man säga; vad har redan varit? Själv så vaknade jag åtta och var väldigt pigg, vilket jag är glad över just för att jag då har god tid på mig innan dagen i princip 'sätter igång'. Hursomhelst, med tre chokladmuffins i magen från mormor, tidigare idag, är jag åter tillbaka till hemmet. Jag vrider och vänder mig angående de hemska tankarna på att jag måste plugga matte idag. Redan..
       Tyck inte synd om mig innan du har hört det faktum att det känns som att min hals ska brinna upp. Halsontet är en av de anledningar till att jag dessvärre väljer att inte spela match idag. Div 3 klockan fyra, asrolig och en lättare match än vanligt! Nu kan du tycka synd om mig.

Haha, vad positiv jag låter! Vad jag menar är att jag i princip känner en sorts ängslan för matteboken, när jag egentligen vill hänga med till Barkarby och Coop och därefter träffa Julia, som jag inte har träffat på ett tag nu. Men vad vore världen utan kunskap? En värld utan kunskap.. ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0