Mys.

Nu antar jag att det kanske är dags att skriva igen, just eftersom det var någon dag sedan jag sist delade med mig av det jag på något sett gör. Torsdagkväll hade jag fotbollsträning och efter det for jag hem, bytte om och satte mig på moppen igen. Runt tio var jag, med daimglass *mums* i famnen, hos Steffi. Det blev tacos, efterätt och chips på det. Gott. Jessika, Therese, Malin, Erika & jag. Så det blev ganska många tillslut. Jag var hemma till ett.
        Fredagen tillbringade jag på grönan. Jag är riktigt glad över att kevvan äntligen vågat testa ALLA attraktioner jag testar och det är alltid ett plus. GO KEZO.

Idag hade vi match. Vi vann, vilket är ett stort plus på det faktum att Sollentuna kan nu känna sig hotade rakt i arslet av oss och att Viksjö ligger på samma stadie som dagen innan. Efter matchen hade jag, morsan och kevin tjugo minuter på oss att skynda iväg till Barkarby. Nu skulle vi köpa pool. Nja, inte en stor och blaffig.. men garanterat större än de pooler vi har haft innan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0