Schyssta brudar

Greenday - I walk alone. Vet inte varför, men den är riktigt bra just nu. Men vänta en månad till då jag garanterat har hjärntvättat den.. då är den inte lika bra längre. Men om jag låter mig fokusera på vad låten i nuläget ger mig för känslor, så hoppas jag att låten aldrig någonsin kommer att bli något annat än riktigt härlig.

Igårkväll träffade jag Olivia och Julia och vi tog en sväng på cykeln. Svinkallt. Förklarar det faktum till varför vi gick hem till mig tidigt runt åtta. Det blev tillslut riktigt roligt med alla möjliga spel. Behöver jag nämna namnen? Hm. "Grisarna" och "Med andra ord". Hann inte med "nicke&nilla". Genom tusen ord och stress erbjöd det mycket skratt i flera timmar. Förresten Julia, var mackan god? :) Ronnyochraggehumornummerett.

Förresten, jag måste bara få tillägna en spalt till matchen hässelby-djurgården i fredags. Med godis i magen briljerade jag under halvlek och nöjde mig mer än gärna med att titta klart på det självklara spelet som kevin och de andra hade. Bra spel, boll på öppna ytor, väggspel, tuff inställning. Grymt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0