Fredag. Bio med juls.

Och så har ännu en fredag passerat, men denna fredag ägnade jag istället tid åt bio tillsammans med Julia J (: 
        Allra mest ville jag, ärligt talat, se "Revoulutionary Road" med historiens mest underbara par; Leonardo Dicaprio & Kate Winslet, men det slutade med att jag erbjöd mig att se "I taket lyser stjärnorna" istället... som jag positivt rekommenderar till alla! Där satt vi båda på biografen i Vällingby, salong två.
      Efter trettiofem minuter hade mängden godis ännu inte tagit slut och jag kunde känna hur en lika stor flod som Nilen, hade samlats av tårar ovanför bröstet. Jag och Julia som är riktiga storgråtare och faller ofta för sorgliga filmer, kunde inte hålla oss och vi såg båda ut som avdaskade häxor (jag) efter filmens slut.  

Hursomhelst, slutade dagen med att vi båda slumrade till på soffan och vaknade upp lagom till Let's Dance utröstning.

Kommentarer
Postat av: kusin Emelie

Fan vad avundsjuk jag blir, jag vill också se den filmen!! haha ha de bra

2009-02-14 @ 20:47:49
Postat av: jen'

haha, ja det borde du göra alltså.. den var feta bra! ;D

2009-02-15 @ 17:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0