En kväll med Julia Janson'

Efter noga planering flera dagar innan så föll det äntligen på plats, Julia skulle sova över hos mig. Hon knackade på min vita dörr runt middagstid och var nära på att få hemmanyckeln i huvudet. Jag bad henne öppna, jag hade ju ansträngt mig hela dagen åt att ligga på soffan och kolla på MTV och var mindre än förtjust att gå ned en trappa.
      Överraskad och mycket glad blev jag när Julia började spela upp den låt som spelas i 'felix vardag' -reklamerna, därför att jag då helt säkert hädanefter kan få njuta av den hur mycket jag vill genom att själv ha den på mobilen. Jag älskar den och jag antar att vi båda blev sugna på att shaka' loss lite. Så vi bestämde oss för att slå våra kloka huvuden samman och köra igång en egenproducerad dans till låten. 
     Det blev en mer seriös hippiedans, med brillor och huva. Sedan kom idén om att göra en dans som var raka motsatsen; alltså en mer fjortis inspirerad låt med korta tröjor, nätstrumpbyxor, rosa läppstift och fjortissträck med mascaran på våra rödrosiga ansträngda kinder. Det var roligt. (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0