En kväll med Julia Landqvist

Igår kväll kan jag gott ta och nämna att jag var hemma hos Julia. Förutom att vi njöt av chipsen som jag tagit hemifrån, utan att säga till pappa som sedan visat sig bli *förbannad*, så tittade vi även på Let's Dance. Och jag måste säga att jag aldrig tidigare varit så förtjust i att följa detta program, men nu är det verkligen roligt att följa! Men det kanske beror på att Sveriges underbaraste Nicke medverkar och har tagit över efter Mojje, stackarn. Jag kan också erkänna att jag vill ha blondinbella med i programmet så långt det varar. Om jag fick välja tre finalister, oberoende egentligen på hur duktiga dem alla är, så får det nog bli Nicke, Bella och.. ärligt talat Laila för att hon visat sig vara förvånansvärt bra.
    Hursomhelst, gick vi ut på promenad med vovven efter en härlig tjugo minuters massage på oss vardera.
Det börjar bli som en riktig tradition med tv4 blingbling program, snacks, massage och prommis med vovven en gång i veckan. I love it. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0