födelsedag och släkten.

Tja.
Min bror är nu elva år och är en stor kille, om man nu ska nämna det traditionellt. Det firade jag med fyra timmars läsning om alla världens problem, SO, men lyckligtvis var jag ju som sagt tvungen att ägna några timmar åt släkten och min brorsa.. vilket var väldigt tur för annars hade jag nog storknat i all hast med läsningen. Mina ögon hade säkert blivit fyrkantiga och fyllda med gegga, jag hade fått kramp i mina livlösa ben och hade behövt färdas till sjukhus och behövt gå på kryckor hädanefter som Rosanna (: .. men lyckligtvis hindrades jag, med läxläsningen, av att släkten kom på besök. Mormor & morfar hördes på långa vägar då deras 'hip hip hurra' -sång inledes i dörröppningen, farmor kom tidigare.
           Jag fick snabbt som attan kasta på mig ett lager foundation och slå på mitt ''dunderhuvudverk på morgonen-leende" och äta tårta innan jag återgick till världens 'intressanta' problem. 
           
Hursomhelst tillbringade jag kvällen med brorsans mycket roliga nya Mario fotboll spel på Wii!
Jag rekommenderar det till alla som förövrigt gillar Super Mario och fotbollsspel. Så medan jag var fullt inne i mitt spelande var födelsebarnet själv hos en kompis med sina nya jeans som han fått av mig och förutom att mammas kompis lärde mig en massa otroliga fakta om problemen i världen, tack, så tenderade kvällen till att bli egentligen väldigt händelselös för min del. 

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0