Allt och inget

Michael Jacksons låt Billie Jean har fallit precis framför mig och jag lyssnar nu på den oavbrutet, högsta volym. Jag har varit ute på sjön och åkt båt idag med familjen. Vi tog en snabb tur till drottningholm, för att spela minigolf. Alla fyra med en klubba i handen och boll, förutom Kevin som blev jävligt förbannad att han sköt iväg den. Men det är ju hans problem. Ska jag vara ärlig så var mitt humör inte på topp under spelandet, jag satsade mer på att göra det surt för Kevins spelande.. just för att det gick åt helvete för mig. Jag kom sist, jag brukar vara bäst. Det sved rikligt.
          Med riesen i min mun, sitter jag här och planerar för morgondagen. Jag har nyss fått ett ryck och målat hela altanstaketet med simpel oljefärg, för finast utseende. Innan det körde jag styrka i fyrtio min. Jag brukar vara rastlös, men nu är jag för mycket. Imorgon ska jag springa 4,6 km och köra styrka med morsan hela förmiddagen. 

Snart kommer Julia och vi ska väl spela monopol. Men jag vill ut och cykla? Jag ska fråga henne. 
Vad har jag gjort förövrigt, som egentligen ingen bryr sig om att läsa? Jag har satt upp Södra Latin katalogen på min hylla och jag kan inte rå för att bjuda på ett leende varje gång jag ser den.
 
     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0