Changeling

Jag såg filmen Changeling - Angelina Jolie, med Julia L, några timmar efter att vi och morsan åkt till Barkarby i hopp om att hitta ett par gummistövlar till Koster. Nu har jag äntligen ett par egna gummistövlar! Och imorgon åker jag till Koster.
      Hursomhelst vill jag bara säga att filmen var väldigt bra och jag skulle gärna vilja se den igen, även fast vi redan återlämnat den hyrda filmen.

Runt småtimmarna, då jag och kevvan cyklade till
Statoil för att köpa glass, möttes vi av denna sötnos.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Nu har jag läst och tittat på bilder, du är fantastisk. Jag har inte läst din blogg på länge, jag hade glömt den, men nu ska jag läsa ofta. Ha det så bra på Koster. Kram

2009-07-10 @ 20:35:39
Postat av: jen

Du ska absolut inte känna någon tvång att läsa den, även fast det är väldigt roligt att du gör det! tacktack, kram

2009-07-10 @ 21:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0