Fortfarande kvar

Men herregud. Jag försökte slänga upp en helfräsch bild från några dagar sedan, men internet härifrån gör det väldigt svårt. Har inte lust att sitta vid datorn just nu. Ska snart skrämma kevvan och teddan i deras nya tält på verandan. Dem har idag kommit hem från Gothia. Imorgon kommer Lukas & Lovisa och det ska bli väldigt skönt att få prata med några i min egen ålder.
       Förövrigt har jag solat mig helbrun från idag och badat med min nya badmadrass, just eftersom jag tog sönder den gamla. Har tagit massor med foton på min söta lillkusse, men även på den vackra naturen runt omkring. Ska se till att lägga in någon, när internet slutar lagga :-O

puss.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Oh vad mysigt ni har det, väntar med spänning på nya foton. Kram

2009-07-17 @ 17:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0