Julias födelsedag!

Denna dag har varit tillägnad åt Julia, just för att det är hennes födelsedag. Efter fem minuters båtfärd på vågorna, i blåst, stod jag tillslut på bryggan.. dyblöt. Ska jag vara ärlig, så önskade jag att jag hade blivit ännu mer blöt just för skojs skull. Hursomhelst, sjöng jag en snabb sång och skickade henne födelsedagspresenten; Ben & Jerrys phish food. Därefter käkade vi sushi, och tro mig.. jag har blivit förälskad.
      Lite studsmatta och umgänge plus båt på det, och dagen blev mer än lyckad.

Morgonen började med att jag storstädade hela rummet, runt elva och hann bli klar med packningen på en kvart. Nu jäklar, nu smäller jag i mig lite kexchoklad, kryper upp i soffan och sätter på en film. Imorgon vankas västkustens egna Koster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0