Mer.

Mer kläder på intrång från idag och det är jag så otroligt glad över. En midjekjol, blus, vita byxor och en slapp och hafs tröja från Monki och Weekday. Veckans affärer. En tur i stan med familjen. Eller ja.. tur, Käka, Fika, liten Tur, Käka, Käka, kaffe. Dagen var planerad som så att jag skulle upp klockan åtta på morgonen, och det var jag. Jag for in med tunnelbanan och var framme runt tio, perfekt. Inte lika perfekt när morsan ringde och sa; vi kommer in. Då hade jag ju inte behövt ställa väckarklockan, hasa mig upp och gräma över att jag hade så fasligt ont i magen, så att jag kunde bli klar tills pappa och familjen kom och hämta mig i slussen med båten runt tolv.. för att sedan åka ut och bada. Menmen. Jag vilade hos Nettan tills familjen anlände. 
    
Allt och inget.
Senare på dagen, idag, har jag rullat tummarna. Jag har dåligt samvete över att jag inte har sprungit så mycket som jag egentligen velat. Men och andra sidan är sommarlov till för att kunna slappna av, eller? Jag är i stort sett irriterad över att internet inte fungerar när jag väl har lust att använda det. Jag ska få en ny dator, en stationär hoppas jag på. Nu ska jag fortsätta att packa. Jag har lärt mig att jonglera, men ge mig inte jongleringsbollar kors och tvärs plus en jury. För då kan jag trassla till det, en aning. :D

Åker till Sandviken imorgon. Internet hela veckan? Ingen aning!


mina nya läsglasögon till hösten

Kommentarer
Postat av: greta

Det var en toppendag i sthlmcity med dig och J.

Du köpte riktigt snygga grejer.



Bilden är super;)



Kul att vi kunde ses.

'Du är nice!

;)

Min llilla harrypotterfattaingenting-kompis:D

<333

2009-07-27 @ 11:20:25
Postat av: Anonym

ÖJ, kolla in bloggen min (8

2009-07-28 @ 11:19:17
URL: http://gretavickstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0