Och åter till Vinsta

Efter flera saltvattenduschar möts jag tillslut av 'vanligt' vatten i min dusch. Jag är hemma. Det är på något sett skönt, men ändå inte.. då jag så väldigt gärna vill vara kvar. 
          De första dagarna på Koster tillbringade jag med morsan, i väntan på att Kevin och pappa skulle komma dit från Gothia. I gassande sol kom tillslut Kevvan och pappa + Ted. Några dagar innan hade även Maria, Måns & Viktor kommit. Ingen sovmorgon dagarna därefter. Klockan åtta slog bollen mot planket, varje morgon. Hursomhelst, efter några dagar var vi femton stycken och vi alla tog en cykeltur. Jag och Lukas på tandem i full fart. Jag visste inte att det kunde så 'jävla fort :-O men kul var det. Efter en förlust, för min del, i minigolf lyckades jag tillslut bli på bättre humör när jag fick en hundring av pappa tillägnat åt.. godis. Timmarna efter att cykeln gått sönder och jag pratat ett seriöst samtal med chefen av Kosters Trädgårdar, angående sommarjobb 2010, så slängde jag mig åter i vattnet. Denna gång hade solen gått i moln och jag i stort sett frös pungen av mig.

Det var länge sedan jag spelade så mycket tecken, men denna gång gjorde vi det. Jag och Lukas, oslagbara. Kassa tecken, men en jädra skicklighet. Tack för kvällar av riktiga glädjeskratt.






Måns - ursöt






Kommentarer
Postat av: Mormor

Åh, vilka fina foton, Måns är lik farfar tycker jag.

Jag tycker att det är skönt att ni är hemma nu, behöver man inte vara orolig för bilolyckor, men snart far ni ju iväg igen. Kram

2009-07-21 @ 10:31:08
Postat av: greta

Åh, koster!

Saknar.

Är det lika fint som alltid?:)

<3

2009-07-21 @ 14:44:48
URL: http://gretavickstrom.blogg.se/
Postat av: L

haha jennifer jag är jävligt sen med kommentaren, men fan vi sopade mattan med rubb och stubb!

2009-10-07 @ 22:35:03
Postat av: jen

haha ingen fara. Alltid lika kul med kommentarer! men javisst gjorde vi, folk fick ju som sagt kasta sig ur vägen!

2009-10-13 @ 18:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0