Smoothie dag!

Efter några veckor utan Olivia lyckades jag tillslut sakna henne, väldigt mycket! Runt lunchtid, i onsdags, knackade hon på. Innan det hade jag ägnat någon timma åt mitt nya beroendespel; Rollercoaster. Jag står fast vid att när man väl har börjat, går det inte att sluta. Hursomhelst så resulterade dagen till att bli en egen Ronny & Ragge dag och det är jag glad över! Efter att jag njutit av vår egna underbara hallonsmoothie, så gick vi ned till Ica i hopp om att hitta nya ingridienser till en eventuell ny drink. Jag måste bara få berätta att trots denna avskyvärda blandning vars innehåll var; drottningsylt, proviva, fruktyoughurt, socker, mjölk, glass och hallon/blåbär så lyckades det resultera till att bli en drink jag bara kunnat få drömma om. Denna drink måste ni alla testa.
        Därefter spelade vi en ny ronny & ragge film, i samband med vår egna lilla picknick i parken två minuter ifrån mitt hus. Jag åt sushi och lyckades tillslut gilla det. Första gången är det äckligt, andra är det sådär och tredje gången; ja då älskar man det! Olle åt tonfisksallad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0