Tisdags, jag vann!

Just nu sitter jag och lyssnar på 106,7 på radion, för hundrande gången den här veckan. Jag har tagit det som en vana att jag efter frukosten klockan tio, sätter på i radion samtidigt som jag går och plockar och småstädar hemma.. i väntan på att dagen ska komma igång. Jag älskar sommarlov!
       Dagen igår började med att jag & Julia L for iväg till Vällingby city och mötte Malin, för att sedan bli väldigt avundsjuka över hennes köpande av ett par skitsnygga och dyra skor! Efter det, rasade timmarna och klockan var tillslut halv fem, då vi sittandes på macken (donken) åt våra cheeseburgare. Riktigt gott och riktigt länge sen det var jag åt på macken, känns det som.

Klockan sex skiljdes vi åt för att checka läget hemma. Eftersom vi är grannar, var det lätt att ses igen efter tjugo minuter för att damma av den gamla sparkcykeln och ta en tripp till Björnboda. Jag kände mig som ett barn igen, då jag befann mig på sparkcykeln. Jag har tappat känslan på sparken, just med balansen och inte visste jag att det skulle bli så jobbigt efter ett tag. Hursomhelst, väl där köpte jag en tidning som medföljder filmen; "ps I love you". Den var riktigt bra och sorglig. Vi såg den senare på kvällen, innan vi spelade Monopol runt tolvbläcket. JAG VANN! ÄNTLIGEN!

Men innan det hann vi åka med farsan, Ted, Kevvan & Limpan och ta ett kvällsdopp på kanan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0