Avslutning

Aldrig mer Matteus. Jag orkar inte breda ut alla sorgsenheter eller försöka få alla att återuppliva de lyckliga minnen vi faktiskt har varit med om. Jag vill bara försöka förtså det faktum att grundskolan är över och att det nu kommer att ligga mer ansvar än någonsin på våra axlar. Det är aldrig mer 9b, oss, och de andra klasserna. Jag är så oerhört tacksam, återigen, för att jag har tagit del av den tid matteus och alla underbara har erbjudit. 
      
Dagen slutade med att pappa kom med båten och hämtade mig och julia från Grönan.
Det blev en riktigt rolig dag, även fast det bara var vi tre. Rosanna, jag & Julia. Jag somnade gott och lagom till halv ett.  


 
"Det är förändringarna man kommer att minnas
        och rutinerna man glömmer"

Kommentarer
Postat av: fanny

vi måste ha åter träff snart saknar redan alla!<3

2009-07-05 @ 00:20:55
Postat av: jen

ja absolut!

2009-07-05 @ 11:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0