Jag har badat

De senaste dagarna ,måste jag tyvärr meddela att det, blev de dagar då jag tog mina första dopp för i år. För sent, för pinsamt. Men sant. Det var inget vidare varmt sommarvatten som befann sig i Mälaren, men jag måste gott ta och nämna att jag tyckte det var varmt i jämförelse med vilket datum det är. 
    Allra första doppet var i Eskilstuna med fotbollslaget, då jag och Selina kastade oss ut i vattnet. Samma dag tog vi ett kvällsbad och morgonen därefter ett morgondopp. Väldigt skönt, just eftersom vattnet där var varmare.

Igår tog jag mitt fjärde dopp i sjön, tillsammans med Julia. Vi övade konster i vattnet, köpte glass och baxade hamburgare från Kevins klassfest nere på Kanan. Det var riktigt kul! Dessutom hittade vi en ny heting geting som vi hade flörtat in oss på om han inte vore 96:a (a) Varför jag nämner ordet ny, innan heting geting, har att göra med att det finns en kille, som går i sjuan, och som jag och julia inte kan sluta titta på i skolan. Det är ju pinsamt att vi är två hela år äldre, men han är så.. 
   Han är så oerhört het ! Het, hetare & hetast.. jag kan knappt tro mina ögon längre.. jag vet inte vad jag ska säga.. men jag tror att han är; HET...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0