Jag klarade det

Jag bar på mig en vit simpel t-shirt. I min vita björnborg väska hade jag en gråprickig tjocktröja, i säkerhet för kylan även fast det var flera månader kvar till vinter. På den nedre delen av kroppen bar jag på mig ett par knälånga jeans, från cubus, min favoritaffär. Solen var långt ifrån räckhåll och det regnade katastrofalt. Året var 2006 och efter Matteus, så skulle jag ta mig in på Södra Latin. 
         Vad som händer nu, tre år efter, på Södra till höstterminen, har jag inte den blekaste aning om. Men vad jag vet, är att jag har klarat det jag i flera år bara kunnat få drömma om och att jag är otroligt lycklig över att få ta del av det. 



"Det är förändringarna som får dig att gå framåt."
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0