Midsommar

Midsommar firade jag mestadels på Singö hos mina kusiner, det var mysigt. Vi kom iväg tio och var framme till klockan ett, då midsommardansen var i full fart ute på Singö kyrka. Det var väldiga köer och farsan skulle såklart köra en genväg som tenderade till att bli en riktig jävla senväg.. Vi åkte förbi massvis med byar jag aldrig hört namnet på.
        Väl där framme smällde jag i mig en asgod rulltårta och gav resten av kakorna till farsan. Väl där träffade jag också Martina tillsammans med Maria & Edwin och det var roligt att ses eftersom det var något år sen vi umgicks. Sedan åkte jag hem till Emelie i Tonys nya cab och åt mat. Jag hatar midsommarmat eller vad det nu kallas, gillar bara äggröran.. men dessvärre var man ju tvungen att dela med sig till andra..

Lagom att till solen hade skymtat fram var jag och familj tvungen att dra sig hemåt, vid sexsnåret, för att jag skulle hinna ta bussen tio över åtta. På tio minuter hade jag hunnit pissa och byta om lagom till att farsan erbjöd sig att skjutsa mig och julia L till v-by. Tio över nio var vi framme hos Tintin tillsammans med Malin & Ida på Ekerö, där vi umgicks med spel och prat. Vid tiosnåret stack två av tre killar lika snabbt som dem kom, men Imad stannade kvar och följde med mig och Julia hemåt vid tolv. Förlåt, men han är så jävla rolig! Tack för en mysig kväll.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0