Uppdatering

Den senaste veckan har varit väldigt glädjefylld och jag har insett saker som jag aldrig insett förut. Torsdagen denna vecka var en av dem dagar då jag insåg, efteråt, hur mycket jag kommer att sakna matteus när allt väl tar slut.. just för att denna fest som var tillägnad för oss, förde oss alla ett snepp närmare varandra. Och det är jag tacksam över.
       Dagen efter åkte jag till trillingarna och tillbringade kvällen med att umgås. Det blev riktigt roligt tillslut, tack. Vid ettslaget somnade jag & julia i min nybäddade säng.

Idag vankades match mot Viksjö. Det ska vara så jävla uselt jobbigt att vi aldrig lyckas spela bra när vi har som mål att slå dem. Vi spelade på en plan jag alltid har velat spela på och jag var taggad, men redan tidigt fanns inte orken där.. även fast jag sprang på i alla fall. Jag hade några målchanser och spelade schysst spel, men därutöver spelade jag som en kratta emellanåt. Ser fram emot imorgon, då jag ska spela bättre..!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0