Fotboll.

På frågan vad jag har gjort de senaste dagarna så har jag varit med Julia, i fredags, och spelat match lördag och söndag. Vi vann dem båda, lyckligtvis, även fast jag kan erkänna att motståndet inte var det allra bästa. Efter matcherna har jag varit endast pigg nog att åka till affären och slappa på soffan.
        I måndags var det fotbollsträning, som tenderade till att bli fys inomhus. Men det var faktiskt riktigt roligt, ändå! Jag, Anna & Therese maxade gränserna och bättrade på muskulaturen i väntan på lite spel framåt slutet. Jag är taggad nu. På påsklovet ska jag vara ute och springa varannan dag, i mål om att öka min kondition ännu mer inför seriestarten som jag enormt längtar till. I år är vi Spånga Dam U i div 2. Förra året i elitserien, men vi hade oturen på vår sida. Detta år kommer att bli ett år vi inte glömmer, det säger alla och det tror jag starkt på.

På tisdagen var jag hos Frissan och klippte topparna, äntligen! Under tiden har jag pluggat NO & matte. Svinkul. 
        Ikväll ska jag träffa Olivia.


Barcelona -08.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0