Snart sommar?

Idag har jag spelat träningsmatch, fotboll, på Veddestavallen. Jag vill inte ens nämna hur 'ur form' jag var, men räddningen är att det faktiskt inte fanns så många idag, på plan, som riktigt gav järnet heller trots det faktum att vi i första halvleken ledde matchen... men förlorade. 
     Därefter har jag pluggat Religion, SO. Jag är orolig över hur mycket jag kan eller inte kan, men jag kan garanterat hålla med de människor som tycker att det är intressant.. för det är det, lyckligtvis!

Sedan gick jag ut på promenad och mötte Olivia på vägen till den naturfyllda toppen, Johannelund. Hon följde med och granskade mig när jag i mina mjukisbilder fick fram några enstaka bilder på naturen. Jag kände mig ur form även på detta scenario, men fick fram några hyfsat okej bilder tack vare Olles coachning..?






glömde ställa in tiden? :-O

Kommentarer
Postat av: Isabelle

oho, vad för kamera har du? <3

2009-03-16 @ 23:03:08
URL: http://dinisabelle.blogg.se/
Postat av: jen

morfars kamera xD

har fått låna den ett tag (;

2009-03-18 @ 21:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0