Torsdag. Calle Flygare.

Ursäkta för den enormt sega uppdateringen, men veckans NO har tagit upp den lediga tiden efter alla träningspass.

       I torsdags var jag på Calle Flygare och övade ännu en gång på pjäsen; "Vi betalar inte, vi betalar inte". Jag kände mig halvtaggad, men blev pushad av berömmelsen för min fina insats på södra :). Nu under påsklovet måste jag plugga på manuset, så att allt går på räls när jag kommer tillbaka. Jag och Rachel snackade även om vår planering att ses på skolbalen, eftersom hennes skola så förträffligt också ska dit. Veckans teater kan man sammanfatta som lite halvseg från alla håll och kanter, men även dessutom rolig för att man får tillfälle att prata av sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0