Fredags, Första båtturen

Igår, fredag, var en dag då jag hann göra massor av saker på en och samma dag. Denna dag gick väldigt effektivt. Jag började dagen med att springa 4,6 km i Grimstaspåret med mamma och Kevin. Nu har springningen blivit som en rutin, så nu finns det inte längre någon tvekan på om jag ska göra det eller inte. Jag bara gör det.
          Därefter åkte vi hem och jag drog i mig en gorbys pizza, lagom till att pappa och morfar var beredd att åka till Lövsta båtklubb och köra i båten. Jag följde med, åkte sedan med båten och hjälpte mormor att städa deras lite större båt. Som sagt; "jag gillar att städa då jag ser resultat, inte att göra det hemma då det redan är rent?" -.-

Därefter åkte jag och morsan till Vällingby City. Jag köpte mig en mössa, hatt och PAPILJOTTER! Jag vill så gärna testa på att ha sådana lockar som Carrie i Sex and The City har, så jag drog en chansning. Jag har ännu inte testat, men vad gör det.

Därefter hämtade jag Kevin från Ted, på moppen. Enligt pappas beordran var jag tvungen att köra på gångväg och i snigelfart. Kevin tog min hjälm och jag fick einstein hjälmen. Väl hemma möttes vi av att Ida, Adam & Anneli hade kommit på besök för att sedan hugga i med kladdkakan, äta grillat, titta på tv och spela Wii. Dagen slutade med att jag tittade på världens sexigaste film; "Cobra" med Sylvester Stallone.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0