Onsdags, chillkväll

När jag kom hem klockan tolv på onsdag kväll höll jag på att rent utav skita på mig. Anledningen till detta var för att jag hade tillsammans med Jenny, Steffi, Bea, Therese och Amelie tittat på en och en halv skräckfilm, innan det var dags att grensla moppen påväg hem genom de dimmiga vägarna fyllda med; ingenting. När jag sedan, i all hast, skulle köra in moppen i boden hörde jag små visslingar som då och då avtog. Jag for in och pappa fick köra in moppen.
        Hursomhelst så var det mysigt hos Jenny, då vi först och främst gick iväg för att köpa pizza. Jag hade nog aldrig kunnat förutspå att det skulle ta en sån jäkla tid för några barnpizzor att bli klara, men icke sa nicke. Därefter åt vi, även fast jag inte var så hungrig. Därefter hyrde vi film. Den ena filmen med några dockor som tydligen jenny var skitskraj för och greppade tag i mitt ben, fick nästan blodstopp (a)
        Därefter körde jag hem Therese och dagen slutade med att jag somnade runt ett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0