Tisdag,

Idag har jag tittat på halva top model repris, pluggat matte, gått en promenad med Olivia och lirat lite boll med kevvan. Nu ska jag snart iväg till fotbollsträningen. Missar desperate housewives denna vecka också, 'ångest.. ;P
         Imorgon ska jag plugga matte och rättare sagt ge järnet under min lediga dag, även fast mitt engagemang inte är så värst stort nu på vårkanten. Jag ska även kolla synen och se till att köpa en dvd till spanska film-redigeringen, som är hela torsdag. Missar skolan, men kommer ändå att vara slutkörd med att få ihop filmen med fyra andra viljestarka medlemmar. 
       
Idag var en riktigt soft och härlig dag. Vi fingermålade, kladdade och pysslade nästan hela dagen till rekvisitan, som vi ska ha användning till nästa vecka då pjäsen har sitt slut.   

Kommentarer
Postat av: greta

Okejokej..

Jag kommer bara vara där en gång under sommaren..

Hoppas det blir fint väder, så kanske vi SES :D

<33333

2009-05-26 @ 21:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0