Två flugor i fem smällar.

Helgen har varit en riktig slappfishelg.. men det är mitt eget fel, då jag de stunder då jag kunde hittat på något.. inte orkade helt enkelt. Men ibland kan det vara nyttigt att bara vara, ta tag i vissa situationer och agera utifrån det man har funderat över. Börja ifrån den grund man skapat.

Men något har jag ju ändå gjort, annars skulle jag klättra på väggarna upp och ned och ned och upp. Jag har spelat två fotbollsmatcher, varav båda var vinst med 6-0. Senaste matchen gjorde jag själv ett gladelikt mål och stack direkt från matchen, med fotbollsfika i magen, till Kevvans match. Jag har även varit med Julia och Tintin. Och självklart har jag tittat Robinson & Talang! 8) Angela åkte ut och jag är INTE glad. Hon var så grym, men uppenbart ett hot för de andra fjollorna som röstade ut henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0