Jag är fri!

Killergame! PÅ LIV ELLER DÖD. Snacka om att jag ruvar på mina killerkort nu alltså. Alla latinare VET vad jag snackar om. Rent generellt så är det riktigt kul faktiskt och jag har lyckats ta mig lite framåt, som många andra också har lyckats göra.

Förövrigt var jag hos optikern igår på en fredagkväll, kul. Provade linser för första gången. Tårarna bara forsade, kändes som om jag hade fått in en hel sandlåda i ögonen. Men nu efteråt är jag säker på att det är linser jag faktiskt vill ha. Jag känner mig fri! :) Efteråt skulle jag hänga med på julias ridning, men jag insåg att tiden hade rullat iväg och vi sågs lagom till idol istället. Det var mysigt, men var tvungen att dra innan jag skulle somnat på soffan. Rabih, kom tillbaka..! :,(

Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0