Hur är läget?

Hej. Var ska jag börja, när jag inte ens kommer ihåg vad som faktiskt har hänt? Men jovars, om jag låter mig luta tillbaka i min gröna skrivbordsstol och startar mina inre cirkulerande tankegångar så kommer jag nog lyckas ta fram det som på senare tid har hänt. 
     
Med papper och penna i första hugg försökte jag hänga med på fotokursen i söndags, och jag må säga att det var svårt att direkt analysera fram vad fan det var han pratade om. Jag antecknade, log och nickade. Apropå fotokurs, var det tänkt att jag skulle befinna mig på folkuniversitet på onsdagen. Men självklart missuppfattade jag och befann mig vänster om en, förlåt, jävla motorväg och höger om en kilometer lång kyrkogård i Haga norra. Äh, lungan.. jag ringer eniro. Klirr i kassan för eniro efter en kvart.
      Jag har även varit på arbetsintervju för ung omsorg, om jag minns namnet rätt. Det vill säga att jag ska göra pensionärer sällskap i utbyte mot klirr i kassan. I samma veva fikade jag med Emelie och Tove, på mitt älsklingscafé på sankteriksplan. Jag har dessutom träffat olivia och julia L stundtals, pluggat arslet av mig och bestämt fika med Elana! Det var länge sen. Spelat fotboll, tittat på fotboll, sprungit, käkat kladdkaka.. oj fan nu börjar greys.

Höstlovet med Julia J!



"Det omöjliga är ett annat ord för hårdare arbete. Ingenting är omöjligt."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0