Hur häftigt som helst!

Dagen idag har varit avslappnande, kanske tack vare pintons röst- och rörelse i två timmar men också tack vare över att jag inte lyckats stressa upp mig så mycket på det faktum att ett stort prov väntar så småningom. Idag har dagen följt som sådan; teater i sammanlagt sex timmar och det har varit hur kul som helst! Sista passet, som har varit frivilligt att anmäla sig till handlar om treornas regiuppsättning, där dem som vill bland ettor får vara med och spela. Ingen improvisation och heller inte något eget kreativt, utan endast utefter en och samma persons order. Uppspelet i sig är på sex, sju minuter och är riktigt häftigt gjord! Kredit för Karin! Två repliker, men med otroligt mycket budskap i fysiska och djupa rörelser. Kom gärna och kolla på torsdag (22/10) klockan halv fem, kom dit en kvart innan. 
     
Förövrigt är jag så otroligt glad just nu. Jag har ingen aning om vad det är som gör att jag lyckligt bara ryser i kroppen och ler för mig själv mer än vanligt. Kanske för att jag tillbringar mestadels av min tid i Sveriges häftigaste gymnasium med världens godaste chokladbollar..?


Kommentarer
Postat av: Tina

Vad gullig du är!

Blev ditt bra?

PUSS

2009-10-15 @ 22:16:05
URL: http://tinsh.blogg.se/
Postat av: Linn

häftig header!

2009-10-19 @ 18:56:37
URL: http://linnzy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0