Idag däremot

Idag däremot har varit en riktigt rolig dag! Kanske för att teaterlektionen har varit riktigt riktigt rolig, med mängder av olika teknik, andning, avslappning, improvisations-övningar och allt med extra entasuasm och glädje.
     Förövrigt vankas snart fotbollsträning och match imorgon, på min studiedag. Jag är på väldigt bra humör just nu och jag längtar så in i bängen till nästa teaterlektion och till skolan. Träningen i tisdags blev inställd, direkt på plats.. schysst när vi redan var där. Men jag, therese, erica och linnea kunde minsann sysselsätta oss själva trots inställd träning..! ;D

Hursomhelst, höst och ruggigt kallt. Imorgon ska jag ta på mig min beiga höstkappa och mössa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jennifer , du och jag vid rutan på julafton

2009-10-07 @ 22:32:29
Postat av: jen

vem är du?

2009-10-13 @ 18:51:17
Postat av: jen

haha äre lukas? kul..!

2009-10-18 @ 16:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0