Ja och nu sitter jag här.

Första gången denna helg som jag åter igen lyckas logga in på bloggen och ta mig hän till att skriva. Har precis kört järnet i matten, och ska snart fortsätta. Prov på tisdag, svinkul. Har gjort klart svenska och spanska i lördags, samma dag som jag hade match. 3-3. Vi hade kunnat haft lite mer flyt, trots att vi kämpade på bra vid många tillfällen. Mer flyt hade kevins lag, som ändrade resultaten galant in i andra halvlek.
       I fredags åkte jag, Alma, Lovisa och Tina hem till Mathilda. Väl där var redan Dante och en rusande Karin. Med ett riktigt gott kaffe i magen, bjöd det på många skrattillfällen och det tenderade till att bli en väldigt mysig kväll med kvällspromenad och film. Bland annat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0