Mango bar tonight

Just nu sitter jag halvfundersam över min "synd"-outfit, om den är tillräckligt ok eller om jag ska byta den. Temat är Synd till Södra Latins inspark på Mango Bar ikväll klockan nio. Och eftersom onsdagen kom så plötsligt har jag tråkigt nog inte tillräckligt med tid till att fixa upp mig rejält utifrån temat. Så tråkiga Jennifer får vara svartsjuk hela kvällen, alltså svart klädd. Visserligen är inte svartsjuka en av de synder som finns, men släkting till avundsjuka.. som finns i syndaordningen. 
      Förövrigt har veckan har gått snabbt, som vanligt. Förutom att jag käkat mig mätt på glass i måndags så har jag även tränat denna vecka. För första gången på ungefär en vecka, om inte mer. Jag har verkligen saknat träningarna! Gårdagens träning var så jävla rolig. Allt var så flummigt. Hm, förresten vem vann straffarna therese? Jag har även pluggat matte och fascinerats av teaterlektionerna, samt chillar galet på datakunskapen.

Kommentarer
Postat av: jenny

Jag vann straffarna :O!?!?

eller den kanske inte var den träningen (a)

2009-09-14 @ 20:00:53
URL: http://jennygillbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0