Ett ärligt erkännande

Hett. Svett. Buss. Sol. 17 grader ute, minst hundra grader i bussen påväg hem idag. Men jag bryr mig inte ett skvatt för jag offrar i princip allt för ytterligare varma dagar, så som den idag var. Kom hem till runt fyra och satte igång med plugget - yey!
     Men ärligt talat vad är grejen med läxor, redovisningar och prov? I flera veckor skjuter man upp det, så långt som möjligt. När man sedan märker att det finns för lite timmar som pluggningen kräver så blir man stressad, avbokar saker (så som jag gjorde med kostföreläsningen idag i Folkan) och ja man blir helt enkelt - besviken, matt? När man sedan lyckas ta sig i kragen och börjat med det man ska. Ja ärligt talat... då är det faktiskt riktigt kul med plugg! Men säg inte det till någon.  

Jennifer


Kommentarer
Postat av: Nicolaihedda

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2011-03-09 @ 20:13:27
URL: http://nicolaihedda.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0