Jag älskar mitt rum.

Jag älskar känslan av att komma hem till sitt rum efter ett dygn eller flera och man känner känslan av lättnad över att man tillslut har vankat sig hemåt och klivit över dörrtröskeln, till sitt eget rum. Bara sitt. Ingen annans.

Inatt sov jag hos Nicole med steffi&johanna. Film och donken, blev det. Och så resfärden fram och tillbaka från Sollentuna får vi icke glömma. Efter det lämnade jag in bamsejackan och stortrunken på björnboda och for till vällingby med julia&tintin. Och nu är jag här. I väntan på mat och att jag snart ska dra mig inåt vällingby igen - bio!


Kommentarer
Postat av: Kjellelizabeth

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-03-10 @ 14:29:01
URL: http://kjellelizabeth.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0