Nu är jag på gång!

Vilja. Lust. Känsla. Lycka.
Jag är tillbaka. Jag har anlänt i Stockholms häftigaste förort, nämligen Vällingby. Jag är hur trött som helst, men tillräckligt pigg för att börja om på nytt med uppdateringen av min blogg. Till att börja med har jag varit i Danmark över påsk med fotbollstjejorna. Super. Till följderna har jag nyklippt hår och ismage. Bland annat.
    Dagarna innan har varit Fullspäckade med föreställningar. Jag ville inte få ett slut på det. Frihet. Sista kvällen firades med sushi med några från klassen. Kom hem till tolv - dags att börja packa? Kanske packningen på fem minuter förklarar mitt patetiska urval av kläder...     

Bilder kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0