Hur ett barn blir till

Ni känner till dem där dagarna då allting går så bra? Då allting - ja går på räls. Vart du än kommer är det något extra under dagen som gör dig ännu mer glad. En liten kick bara. En kick på allt annat som rullar på. Jag kan inte sätta finger på vad exakt, men denna dag har varit en sån dag. Jag vet inte om det har med vädret att göra som är riktigt skönt eller om Fotografiska med sin utställning och klassen har gjort tillvaron extra bra. Jag njuter helt enkelt av vädret och är alldeles för mätt efter fikat med ettorna och på eftermiddagen med Ida.
    Har druckit två caffelatte idag och läst Metro på morgonen. Ett plus är att jag och Emelie har kommit lika långt i utvecklingen och att caffis chokladbollar är fetgoa.

Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0