Stanna upp och vänta in förnuftet

Jag skrev en lång text, som jag sedan raderade. Försöker igen på nytt, för jag gillar att dela med mig av det jag tänker, behöver bara formulera mig bättre. Jag - en tjej med alldeles för små bröst och blont hår har haft det rätt mycket nu de senaste veckorna. Och även om jag kunde sagt nej, så har det varit kul. Vad jag däremot inte fått med mig påvägen är min egen vilja. Jag har klarat det bra tills nu. Jag har tappat en liten del av det jag känner och vad jag vill. Och utan att ha hunnit stanna upp och greppa tag i förnuftet inom mig, så har den bara skenat iväg... just för att jag inte har haft tid att ta tag i den. Men nu ska allt tillbaka. För i framtiden vill jag må bra när jag breddar mitt perspektiv ännu mer 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0