gilla att chilla?

Ledsen för den tröga uppdateringen men för att vara ärlig så händer det inte mycket i mitt liv just nu. Det har aldrig varit så trögt att resa sig upp som nu och tröttare person än jag får man leta efter. OC är mitt öde just nu och försök att störa mig - jag kanske då visar mitt första leende för denna vecka


Var och fikade i onsdags innan pjäsen kl sju. Och så ser jag ett par, i 17årsåldern kanske, sitta i en av caféets soffor. Dem håller varandra i händerna. Fatta vilken handsvett efter två timmar..

Kommentarer
Postat av: louise

OC är bäst, som en drog, man blir helt besatt haha! likaså med the hills! ;)

2010-12-20 @ 11:49:00
URL: http://louisebj.blogg.se/
Postat av: jennifer

Jaa visst, det är helt sjukt! Hehe

Hur är det med dig förresten? :)

2010-12-22 @ 12:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0