Ibland kommer jag på mig själv

Stannade hemma från skolan idag, kände mig skitkonstig.. men jag mår bättre nu! Ikväll är det fotboll i hallen och under dagen idag har jag städat hela rummet, suttit vid datorn, gått en timmas promenad och badat i en timma. Precis så har dagen varit. Lugn, stillsam. Jag skulle ha tagit med kameran men fanskapet blev klarladdat lagom till mörkret, så inga foton till bloggen - som vanligt då, ja allt är faktiskt helt som vanligt


Förra årets första pulkaåkning. Och jag som inte har åkt än i år, skäms på mig.

Kommentarer
Postat av: Antoniorebecka

love the web site lots of luck love to see more poems

2011-03-10 @ 15:29:53
URL: http://antoniorebecka.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0