När jag inte längre vill

Även om planerna för nyår i detta hus i Vemdalen inte gick enligt planerna så lyckades jag hitta en genväg över de två dagar som varit. Så nu har jag åkt snowboard för denna termin! Och nu skriker pappa att jag har fått ett brev och att jag nu kan börja övningsköra. Yeey! Idag har jag börjat plugga till provet imorn och nu känner jag helt plötsligt när jag nu tänker på bil och hala väglag att jag börjar bli nervös. Men och andra sidan är jag ju mästaren själv, så varför denna tanke. Hursomhelst så har jag förövrigt kollat på mtv och spelat Angry birds på mobilen, sånt jag gör när jag inte vill plugga.


Och som vanligt glömde jag kameran, tur att jag har bilder från 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0