Alla hjärtans dag

Jag gråter inte, för jag har ingenting att gråta för. Jag är likgiltig. Har aldrig känt mig så ensam som jag gör nu. Jag tänker inte försöka få andra att tycka mer synd om mig, utan istället hyllar jag förhållandet och dem som lyckats få det. Det finns ingen tvekan på att jag inte kan klara mig själv, för självständig har jag varit under sjutton alla hjärtans dag nu. Men bara tanken på att få ha någon vid min sida, får mig att inse hur ensamt jag har det och hur fan jag kunde låta det hända? Vissa frågor går inte att besvara, men jag kan erkänna att jag inte alltid varit den med öppna dörrar för något nytt och okontrollerat. Kanske är jag en sån som kräver kontrollen? Varför kan jag inte bara sväva med? Hädanefter ska jag låta tankarna vridas och känslorna stå för agerandet.

För jag vill ha kärlek, mer än allt annat just nu.
/Jennifer Alexandra Brolin

Kommentarer
Postat av: Tormodmagnhild

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2011-03-16 @ 10:23:47
URL: http://tormodmagnhild.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0