Snö i mängder

Frågan lyder som följande: när fan ska det sluta snöa? Men nu kanske jag bryter trenden genom att säga att jag faktiskt gillar snön - åtminstone idag då det har varit sol.
    Igår var en mammadag. Vi strosade runt på Ikea i några timmar, köpte sushi påvägen hem och hyrde film. Idag har jag överträffat mig själv, jag har pluggat. För ett år sedan skulle jag uttrycka min mening utan de fem orden i mitten. Nuförtiden ligger jag i, men utan några som helst krav. Plugga gör jag när det inte finns något annat att göra, och det är en otrolig lättnad. Hursomhelst så har jag gjort framsteg idag i och med min pluggning och framåt kvällen ska jag träffa Julia och Olivia. 

Längtar till fotbollen, första träningen på 12 dagar. 
Snacka om hur duktig jag kommer att vara på löpningen i lössnö imorn..   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0