Jag ska bli nigger i sommar

Har nyss dragit fram den största filten jag kunde hitta i huset. Nu ligger den på gräsmattan. Idag några timmar innan matchen ska jag sola, vilket jag gjort hela veckan utan resultat. Blir ju fan blekare. Och nu när jag ändå klagar så hatar jag att sola också, men jag och Karin ska ju bli negrer i sommar - så något måste man ju göra... 
    Veckan förövrigt har gått sjukt snabbt. Hela veckan har varit ett stort frågetecken kring skolan. Ska jag gå till skolan idag? Vilka lektioner är inställda? Orkar jag...? Men för Olle och Julle har ju saken varit i princip densamma. Så medan ni gick till skolan har Vi solat. Jag har också festat på en tisdag och varit statist i Roskilde 1987. 

Gårdagen blev picknick med steffen och brudar samt film och sockerkaka hehe hos Johanna. Myssspyss  


Kommentarer
Postat av: fia

Villken fin blogg du har! (:

Allt bra med dig? :)

Ha en jättemysig helg :)

2010-06-12 @ 17:08:40
URL: http://enriktigblondin.blogg.se/
Postat av: jen

vem är du? ;)

2010-06-13 @ 18:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0