HUMOR VECKA

Hej. Mitt namn är Jennifer och efter en trög uppdatering har jag planerat att jag ska ändra tema denna vecka. Så istället för djupa eller ointressanta hänt idag -inlägg, så ska jag skriva i bloggen genom humor eller åtminstone mer spontana tankar. /Åsa

Haha gud vad tråkigt. Jag hatar (börjar bra) när vissa försöker vara roliga eller åtminstone folk som hela tiden vill få ut ett skratt av det dem har att säga. De kan säga en sak som de varit med om och samt väntar fem sekunder. När de sedan märker att jag inte skrattar, så brer de på. En jäkla massa incidenter hände helt plötsligt i dennes historia och de vägrar sluta förrän jag bjudit på ett olyckligt skratt för personen som inte kunde göra sin händelse rolig som planerat. 

En annan sak som fått mig på fundersam riktning den senaste veckan är varför inte fler människor lever ut sitt fulla jag. Jag har börjat göra det, men på något hörn kommer jag alltid att vara begränsad i det jag gör eftersom jag annars skulle klassas som adhd barn eller med andra bokstäver från alfabetet. Men ett litet smakprov från damp eller adhd skulle väl inte skada? Jag tror att Sverige behöver fler personer främst unga som inte är rädda för att spela ut den energi som finns inom sig och leva på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0