Jen, vad ska vi göra idag?

Vad gör jag just nu? Samtidigt som jag skriver i bloggen så packar jag till morgondagen då det bär av till Vemdalen. Jag ska käka godis, leka i snön och åka bräda. höhö. Jag ska även hinna med innan jag åker att plugga några sidor i matten och på indesign på skolans datorer, vilket tyder på att jag ska dra mig inåt söder imorn på förmiddagen. yey! Men med en lapp i fickan i utbyte mot chokladbollens caffelatte så kanske det lönar sig, vem vet?
      Igår så var jag hos issan med jull. Foton i kalla snön. Jag var blöt ända upp till trosorna. Men kul var det!

Idag, så har inte riktigt jag och jennifer planerat vad vi ska hitta på. Men något ska vi göra. Jag menar hallå, det är början på mars och sverige är insnöad - det finns hur mycket som helst att hitta på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0